ÁSZF
A webáruház üzemeltetőjének adatai:
Üzemeltető neve: Westhigiénia Kft.
Székhelye: 9752 Kenéz, Kossuth Lajos utca 39.
Telephelye: 9700 Szombathely, Puskás Tivadar u. 3.
Adószáma: 13030351-2-18
Cégjegyzék száma: 18-09-105457
Telefon:+ 36 94 509 528
Fax: + 36 94 509 529
A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai:
A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.
A Westhigiénia Kft webáruházában eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.
Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesse, melyre szüksége van. Amennyiben bizonytalan, kérje segítségünket. Adott termékek használata veszélyeket rejthet magában, a termékleírások ebben a tekintetben is segítséget nyújtanak. Bizonyos termékek vásárlása engedélyhez kötött, ezek tekintetében munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, a termékfotók viszont ugyanolyan termékekől készültek.
Felhívjuk figyelmét, hogy bejelentkezés nélkül listaárak láthatóak az oldalon. Szerződött partnereink bejelentkezés után a kedvezményes árakat látják.
A megrendelt termékeket az alábbi módon tudja átvenni:
- személyesen a telephelyünkön
- futárszolgálattal szállítva felár ellenében
- szerződött partnereinknek megállapodás szerint
Regisztráció:
A webáruházat bárki szabadon látogathatja, azonban vásárlásra, illetve az egyedi árak megtekintésére kizárólag regisztrált partnereink jogosultak. Regisztráció esetén a kérdőív kitöltése után egy e-mailben küldjük az aktiváláshoz szükséges linket. Az aktiválást a felhasználó a linkre kattintva önmaga végzi, aktiválás után be tud jelentkezni és vásárolhat.
Jelszó:
A Westhigiénia Kft. által üzemeltetett webáruházban vásárolni kizárólag egyedi jelszóval lehet. A jelszó azonosítja a Megrendelőt, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést a Megrendelő megtette. A megrendelést számítógépes rendszerünk rögzíti, arról visszaigazolást küld. A Megrendelő teljes felelősséget vállal a jelszó kezeléséért, azt harmadik fél részére nem ismerteti. A Westhigiénia Kft. nem vállal felelősséget azon károkért, amelyek a jelszó illetéktelen használatával keletkeztek akár a Megrendelőnél, akár harmadik személlyel szemben. Amennyiben tudomására jut, hogy az Ön azonosításához szükséges adatok illetéktelen kezekbe kerültek, értesítse munkatársunkat valamely elérhetőségünkön. Az Ön hozzáférését a lehető leghamarabb korlátozzuk, majd munkatársunktól új jelszót kap a regisztrált e-mail címre, amelyet az első bejelentkezéskor változtasson meg!
Árak, kedvezmények:
A webáruházban látható árak magyar forintban értendők. A nettó ár az ÁFA nélküli árat jelenti.
A Nettó ár mellett a Bruttó egységár is feltüntetésre kerül, de megfizetni minden esetben a bruttó árat kell.
A bejelentkezés nélkül látható árak mindig a termékek listaárai a cégünknél érvényes árlisták alapján. Bejelentkezés után a szerződött partnereink saját, egyedi áraikat látják. Ezek eltérőek lehetnek a listaártól, melyet minden esetben egyedi megállapodás alapján biztosítunk partnereink részére.
Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy a regisztráció során megadott számlázási adatokat minden esetben ellenőrizzék rendelésük leadásakor, mert a számla kiállítása után, utólag a számlázási adatokban - számítógépes rendszerünk miatt - nem áll módunkban változtatásokat eszközölni.
A webáruházban kínált termékek árainak helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el. Amennyiben ennek ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt tévesen megjelenő árra, akkor felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
Szállítás:
Termékeinket csak Magyarország területén belülre szállítjuk ki! Ettől eltérő szállítási cím esetén érdeklődjön munkatársunktól a kiszállítást illetően.
A webáruházban megrendelt árut 5 munkanapon belül eljuttatjuk a vásárlóinknak. A megrendelést minden esetben 2 munkanapon belül visszaigazoljuk, a visszaigazolásban szerepel a várható szállítási dátum. Amennyiben készlethiány, vagy egyéb ok miatt a szállítás a fenti határidőn túl teljesíthető, minden esetben telefonon egyeztetünk vásárlónkkal.
A csomagküldést a MPL csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk az alábbi szállítási tarifa szerint (Az ár tartalmazza a csomagolás és az utánvét költségeit is.):
- szállítási címenként és rendelésenként: 1.970,- Ft + ÁFA
40.000,- Ft nettó rendelési összeg felett szállítási díjat nem számítunk fel.
A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt!
Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.
Hétvégeken és ünnepnapokon szállítás nincs!
Amennyiben a megadott helyen, és időben a kézbesítés eredménytelen, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. Amennyiben a kézbesítés ezután is sikertelen, visszaszállítja a csomagot a feladónak. A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.
Fizetés utánvéttel, vagy bankkártyás fizetéssel történik. Ettől eltérő fizetési módra kizárólag szállítási szerződés keretében van lehetőség. A szerződés feltételeivel kapcsolatban keressék munkatársainkat bármely elérhetőségünkön.
A szerződés, rendelési folyamat:
Megrendelő megrendelése elküldésével a Westhigiénia Kft vásárlójává válik, és elfogadja jelen vásárlási feltételeket. Felek tudomásul veszik, hogy bárminemű jogvita esetén a magyar törvények az irányadók.
A webáruházban a rendeléshez szükséges egy regisztráció, melyhez élő telefonszámot és e-mail címet is kérünk. Regisztráció, vagy bejelentkezés a rendelés bármely szakaszában elvégezhető. Megrendeléseket fogadunk e-mailben és telefonon is.
A kiválasztott terméket a „Kosárba” ikonnal a kosárba tesszük. A jobb felső sarokban található "KOSÁR TARTALMA" mező alatt megjelenik a megrendelt termék mennyisége, és a teljes fizetendő összeg.
Amennyiben mindent kiválasztott, a „KOSÁRHOZ” szövegre kattintva megjelenik annak tartalma: itt módosítható még a rendelés. A piros X gombbal törlődik az adott tétel. A mennyiség változtatása után, a vissza nyílra kattintva pedig újraszámolódik a végösszeg.
A "Rendelés" gombra kattintva eljut a saját adatlapjához, vagy ha nem jelentkezett ben most mindenképpen meg kell tennie. Ezután a regisztrált szállítási/számlázási adataihoz jut el, ahol szükség szerint módosíthatja azt. Kérjük nézze át megadott elérhetőségeit is, ami a megrendelt termék kiszállításakor fontos lehet. Amennyiben szükséges, megjegyzést is írhat rendeléséhez. Itt kell kiválasztani a fizetési módot, ami egyben a kiszállítás módja is:
- bankkártyás fizetés: díj ellenében kiszállítva (mobil applikációnál nem választható)
- utánvét: díj ellenében kiszállítva
- szerződés szerint: egyedi megállapodás szerint
Ez utóbbi esetben a szállítási díj elszámolása más módon történik. Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy amennyiben nincs érvényes megállapodásunk a kiszállítási díjat illetően, akkor a rendelést csak a webáruház érvényes szállítási díjának megfizetése ellenében tudjuk kiszállítani!
A szállítási díjak a "Szállítás" szakaszban részletezett módon számítandók.
Amennyiben a "Fizetés módja" mezőben a "Bankkártyás fizetés" gombra, majd alul a "RENDELÉS" gombra kattint, átirányításra kerül az OTP Bank internetes fizetési oldalára. Itt a bank által kért adatokat megadva, a tranzakció végén visszajut a webáruházba, a rendszer automatikusan elküldi a vásárlásról szóló e-mailt, és a vásárlás befejeződött.
Amennyiben a "Fizetés módja" mezőben az "Utánvét" gombra, majd alul a "RENDELÉS" gombra kattint, a rendszer automatikusan elküldi a vásárlásról szóló e-mailt, és a vásárlás befejeződött.
Rendeléseit a "Rendelések" szövegre kattintva érheti el, és követheti nyomon:
- Megrendelés beérkezett: a rendszer rögzítette rendelését.
- Feldolgozott: a beérkezett megrendelést munkatársunk feldolgozta, az áru a telephelyünket elhagyta.
A megrendelés a visszaigazoló email után tekinthető véglegesnek.
Elállási jog, csere:
A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amit írásban kell jeleznie. A termék visszaküldésének az ezt követő 14 napon belül kell megtörténnie. Az elállási jog gyakorlásához a vevőnek a terméket az eredeti számlával együtt kell visszaküldenie címünkre. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik. A beérkezett áru ellenőrzése után (feltételezve, hogy sértetlen állapotban érkezett vissza) az áru ellenértékét 14 napon belül eljuttatjuk a vevő részére azon a módon, ahogy a fizetés megtörtént. A kiszállítási költség igen, de a visszaszállítási költség nem kerül visszatérítésre!
Emblémázott, vagy egyéb más módon egyedivé tett termékek visszaküldésére nincs lehetőség! Amennyiben a visszaérkezett áru nem sértetlen, úgy az eladó kártérítési igénnyel élhet vevő irányába. Amennyiben az áru sérülése maradéktalanul javítható, tisztítás, vagy egyéb munkafolyamat után az áru eladható, akkor a kártérítés mértéke az áru értékének 50%-a. Amennyiben az áru olyan sérüléssel érkezik vissza, amely az áru normál értékesítését nem teszi lehetővé, abban az esetben a kártérítés mértéke az áru értékének 100%-a.
A vevő az áru átvételét követő 8 munkanapon belül kérheti az átvett termékek cseréjét. A cserejog gyakorlásához a vevőnek a terméket eredeti, sértetlen állapotban, az eredeti számlával együtt kell visszaküldeni címünkre. Kérjük megjelölni, hogy a terméket milyen termékre kívánják cserélni! A cserével kapcsolatosan felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik. A beérkezett áru ellenőrzése után (feltételezve, hogy sértetlen állapotban érkezett vissza) a csereterméket postafordultával elküldjük a vevő részére. Amennyiben a kért termék nincs raktáron, úgy értesítjük a várható beérkezésről! Emblémázott, vagy egyéb más módon egyedivé tett termékek cseréjére nincs lehetőség!
Amennyiben a visszaérkezett áru nem sértetlen, úgy az eladó kártérítési igénnyel élhet vevő irányába. Amennyiben az áru sérülése maradéktalanul javítható, tisztítás, vagy egyéb munkafolyamat után az áru eladható, akkor a kártérítés mértéke az áru értékének 50%-a. Amennyiben az áru olyan sérüléssel érkezik vissza, amely az áru normál értékesítését nem teszi lehetővé, abban az esetben a kártérítés mértéke az áru értékének 100%-a.
Utánvétellel, portóval feladott csomagokat nem tudunk fogadni.
Szavatosság:
Az eladó a Webáruházban értékesített termékekre a törvényben meghatározott idejű szavatosságot vállal a számla kiállításának napjától számítva, azaz a rendeltetésszerű használat során a gyártásból vagy anyaghibából adódó meghibásodást a vásárlástól számított garanciális időn belül díjmentesen megjavíttatjuk, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a hibás terméket kicseréljük. Minőségi kifogás miatt a vevő csak abban az esetben állhat el a vásárlástól, ha vevő és eladó ebben kölcsönösen megegyeztek. A kopó alkatrészek elhasználódása nem szavatossági probléma.
Visszaküldendő áruját az alábbi címre küldje el:
Westhigiénia Kft
9700 Szombathely, Puskás Tivadar u. 3.
A szavatossággal kapcsolatos cserére küldött árukat csak tiszta, higiénikus állapotban tudjuk átvenni!
Utánvétellel, portóval feladott csomagokat nem tudunk fogadni.
Egyéb feltételek:
A Westhigiénia Kft. webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Westhigiénia Kft.-t nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba van az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
A Westhigiénia Kft. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely látogató rovására történt csalás miatt.
Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a vásárlási feltételekben rögzített szabályokat, a Westhigiénia Kft. szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.
Bárminemű jogvita esetén a magyar törvények az irányadók.